زی زی فایل

دانلود فایل

زی زی فایل

دانلود فایل

مفاهیم تحقیق بازار، امکان سنجی ، طرح تجاری

مفاهیم تحقیق بازار، امکان سنجی ، طرح تجاری

اساساً تحقیق بازار مشاهده عملکرد مشتریان به منظور درک این که چیزی توجه آنها را جلب می کند و نهایتاً نتیجه گیری کردن از این مشاهدات است . Ameriean Marketing Association با بیانی رسمی تر تحقیق بازار را اینگونه تعریف می کند: “تحقیق بازار، جمع آوری، ثبت وتحلیل سیستماتیک و هدفمند داده ها درباره مشکلات مرتبط با بازاریابی کالاها و خدمات است. ...

پاورپوینت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.